יום שישי, 11 בדצמבר 2015

ישראל אינה יעד לתיירות זולה ובטח לא לתיירות LOW COST

בעוד משרד התיירות הישראלי שורף מיליוני דולרים בשיווק ומיתוג מדינת ישראל כיעד לתיירות עממית, זולה או LOW COST, מישהו חייב לומר את האמת בקול רם וברור - מדינת ישראל אינה יעד לתיירות LOW COST

תיירות זולה חייבת להיות מגובה לא רק בטיסות זולות אלא גם בתחבורה ציבורית יעילה, זולה, נוחה ופעילה 7 ימים בשבוע ו-24 שעות ביממה, התייר שמגיע לישראל אינו מסוגל לנוע בתחבורה הציבורית... היא לא יעילה, לא ידידותית (שילוט וכריזה בעברית בלבד), לא פועלת בכל ימות השנה ולא מגיעה לאתרי תיירות משמעותיים (מישהו ניסה פעם לקחת אוטובוס לשמורת הטבע קיסריה, בית גוברין או אחרות? האם יש אוטובוס מאילת לפארק תמנע?)....העדר התחבורה הציבורית בשבתות ובחגים הינה תופעה שאף תייר לא יכול להסתגל אליה וישראל היא בעצם מדינה המחייבת את התייר להזמין טיול מאורגן מסוכן מקצועי.

מעבר להעדר תחבורה ציבורית, המזון ובמיוחד האלכוהול בבארים בישראל יקרים עשרות מונים מהמקובל במדינות אירופה מהן מגיעות ארצה טיסות ה LOW COST ולמעשה התיירים מרגישים נגזלים עם כניסתם לפאב הישראלי הראשון. או ששמא השר מעודד תיירות סופרמרקטים ??? :)

נושא כאוב נוסף הינו נושא המלונות, בתי המלון בישראל מציעים שרות בינוני בתמורה למחיר אסטרונומי, משרד התיירות יצא במכרז להקמת רשת מלונות LOW COST אבל שוב פספס את העיקר, המיקום של המלונות שבחר המשרד מתעלם באופן מוחלט מהביקוש של תיירות ה LOW COST, תיירות ה LOW COST צמאה לחדרים זולים במרכזי הערים, הקמת חדרים זולים במצפה רמון וקרית גת לא תתרום מאומה, אבל כשתקציב השיווק בא על חשבון משלם המיסים למה בכלל לחשוב???

בינתיים, כל עוד ישראל אינה יעד לתיירות LOW COST, חברת אהלן אולימפוס תשמח לתת מענה כולל, איכותי ומקיף לתיירים המגלים עניין בישראל, בין אם במתכונת של CITY BREAK ובין אם בטיול פרטי או קבוצתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה