יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

אורחים מחו"ל ואנחנו

למי מעמנו אין חברים, מכרים, קרובי משפחה או סתם עמיתים לעבודה מחוץ לארץ?

חשבתם פעם מה היה קורה אם היינו מגייסים את כל אותם חברים מחו"ל, משכנעים אותם לבקר בישראל והופכים אותם ל"שגרירים שלנו"?

התרומה של התיירות הנכנסת למדינת ישראל אינה תרומה כלכלית בלבד, התייר המבקר בישראל הופך עם שובו לנכס אסטרטגי של המדינה באם קיבל שרות ראוי.



גורמים פלשתינאים כבר זיהו מזמן את כוחה של התיירות הנכנסת, הם עורכים סיורים במחנות פליטים, מארגנים משלחות של ארגוני זכויות אדם בעוד אנו הישראלים מתייחסים לתיירות הנכנסת באדישות אין קץ.

תייר המגיע ארצה והמקבל הדרכה ברמה גבוהה, מסייר באתרים הממחישים לו את הקשר האבסולוטי של עם ישראל למדינה ומתוודע לקסם הישראלי בין אם בסיור היסטורי, דתי, תרבותי או מקצועי עשוי לסייע רבות במדינתו כנגד ההסתה האנטי-ישראלית הרווחת במדינות רבות בעולם בכלל ובעולם המערבי בפרט בגיבוי ארגונים בדויים כדוגמת BDS.

אנו, צוות המומחים של "אהלן אולימפוס" - חברת תיירות נכנסת ישראלית ותיקה ומנוסה, נשמח לסייע בידיכם לארגן טיול בלתי נשכח במדינה שלנו. הקשרים המיוחדים שלנו עם עמיתים מעבר לגבול, במצרים, ירדן וברשות הפלשתינאית מאפשרים לנו להציע חבילת תיור מאוזנת הכוללת טעימה מכלל התרבויות תוך שימוש במיטב המדריכים. אצלנו תוכלו להזמין טיולי יום, סיורים בני מספר ימים, טיולי צליינות, טבע, ארכיאולוגיה, חקלאות, הליכה ומה לא? 

אנו רואים בעבודה שלנו שליחות, עונים מהר ומציעים טיול בלתי נשכח במחיר הוגן ואטרקטיבי, החברה חברה בארגוני התיירות האמריקאים ASTA ו ACTA וכן בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל. לאהלן אולימפוס צוות דובר שפות הפרוס במשרדי החברה באילת ובירושלים. לחברה גם קו טלפון לשיחות חינם מצפון אמריקה 1-800-942-8046

בואו יחד נתרום לכלכלת ישראל ולהסברה שלנו, הקשרים שלכם בחו"ל הם נכס!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה