יום חמישי, 10 בדצמבר 2015

ישראלים שחיים בחו"ל? מזמין אתכם למסע משותף לשיפור תדמיתה של ישראל

בימים אלו כשההסברה הישראלית נוחלת תבוסות כואבות בכל אמצעי התקשורת המערביים, נראה כי הדרך הטובה והיעילה ביותר לשפר את דעת הקהל כלפי מדינת ישראל היא בהבאת עוד ועוד תיירים ארצה. אורחים מחו"ל המתוודעים לקסמה האמיתי של ישראל הם השגרירים הטובים ביותר שלנו.

תעשיית התיירות הישראלית כוללת מורי דרך ברמה גבוהה במיוחד, אתרי תיירות נגישים ומודרניים כגון בית התפוצות, מוזאון ישראל בירושלים, יד שם ועוד, אתרים קדושים ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים, אתרים ארכיאולוגיים, חופי ים קסומים, אתרי ספא כחמת גדר, בתי מלון מפנקים חלקם מלונות יוקרה, חלקם מלונות בוטיק ואף מקומות לינה ייחודיים כבתי מלון קיבוציים, חאנים וצימרים.

ישראלים רבים מנהלים את חייהם העסקיים בחו"ל ובו בזמן מביטים בכאב רב על תדמיתה הרעועה של מדינת ישראל בתקשורת המקומית במעוזם העסקי. ישראלים אלו ממש יכולים לשנות את התמונה ולו במעט. שת"פ של חברת תיירות נכנסת ישראלית עם אנשי עסקים ישראלים השוהים בחו"ל יכול להגביר דרמטית את כמות התיירים שיגיעו ארצה ויתוודעו אל קסמה של מדינת ישראל. חברת אהלן אולימפוס מרימה את הכפפה וקוראת לישראלים השוהים בחו"ל לשת"פ עסקי - הסברתי. 

גורמים פלשתינאים כבר מזמן הבינו את חשיבות תנועת התיירות הנכנסת כחלק מהותי בהסברה הפלשתינאית. לכן קמו בשנים האחרונות עשרות רבות של מעפילי טיולים לאזור בבעלות של אנשי עסקים ועסקנים פלשתינאים. מרביתם מוכרים את האזור תחת השם HOLYLAND או PALESTINE או WEST BANK ועוד מגוון שמות, השם ישראל לא מתוזכר בחלק מחברות אלו וכמובן שהתיירים שמגיעים דרכם ארצה לא מקבלים כל נקודת מבט פרו-ישראלית. מיותר לציין כי תיירות מטעם סוכנים אלו לא לנה במלונות באזורי גאווה לאומית ישראלית כגון תל אביב או חיפה ומתמדקת בלינה בבית לחם ובנצרת. עצוב לציין כי כבר כעת מעל מחצית תנועת התיירות הצליינית לישראל מופעלת על ידי חברות שכאלו והנזק התדמיתי לישראל עצום

אני שב ומזמין ישראלים הפועלים עסקית ו/או חיים מחוץ למדינה למסע משותף של הסברה תיירותית מאוזנת, בידיים שלכם לייצג את ישראל טוב יותר ולספק לאורחים שלכם מחו"ל, לעובדים שלכם, לקולגות שלכם ולשכנים שלכם טיול בלתי נשכח במדינת ישראל בתפעול איכותי במיוחד, צוות המומחים של אהלן אולימפוס הממוקם במשרדי החברה בירושלים ואילת ישמח לעמוד לרשותכם, אנו חברים בארגוני התיירות ASTA, ACTA וכן בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ומחוייבים לשרות ברמה הגבוהה ביותר







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה