יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

TOLL FREE LINE - AHALAN OLYMPUS - ISRAELI TOUR OPERATOR

שוק התיירות הצפון אמריקאי מאופיין לרוב בתיירות בעלת תקציב טיול גדול יחסית.
למרות נכונותו של התייר האמריקאי לשלם ממיטב כספו התייר האמריקאי (וכן גם הלקוח האמריקאי) אינו "פראייר" כלל ועיקר. המודעות הגבוהה של האמריקאים לרמת השרות ולזכותם לקבל לפחות את כל מה שצויין ככלול במוצר שרכשו (או בטיול שקנו במקרה זה) ידועה לכל מי שפעיל מבחינה עסקית בשווקים הצפון אמריקאיים בין אם כסוכן נסיעות ובין אם במסחר מכל סוג שהוא.
למרות עלותה הנמוכה של התקשורת הבינלאומית ועל אף העובדה כי התייר האמריקאי מוכן להשקיע סכומי כסף לא מבוטלים בשרותי קרקע בישראל, ירדן ומצרים - עדיין התייר האמריקאי בוחן את הספק הפוטנציאלי בעיניים של צרכן בעל מודעות גבוהה ולכן לא אחת אנו מקבלים שיחות טלפון או שאלות במייל בסגנון Have you got a toll free number? מעטים הם סוכני הנסיעות הישראלים המספקים שרות של USA TOLL FREE NUMBER לתייר האמריקאי. אכן מדובר בעלויות אך מה בדבר התדמית והגידול במספר הפניות שמספר 1800 אמריקאי עשוי לספק לנו כמארגני תיירות נכנסת?
בחפשי בגוגל אחרי Israeli Tour Operator - TOLL FREE  אני מוצא מספר מצומצם עד מאוד, גם המונח Israeli Travel agent TOLL FREE USA מספק כמות לא משמעותית של תוצאות ואפילו המונח Israeli Tour guide - toll free, תקציב שיווק של חברות תיירות, סוכנויות נסיעות ומארגני טיולים פרטיים, טיולים לאנשי עסקים, טיולי צליינות וטיולי יום שונים בארץ, בירדן ובמצרים כולל קידום אורגני SEO של אתרי האינטרנט שלהם, GOOGLE AD WORDS, מגזינים ועוד אך לא תמיד קו טלפון USA TOLL FREE המשדר רמת שרות גבוהה, סטנדרטים מחמירים ונכונות לשלם על התקשורת בפניות אליהם.
חיפוש אחרי Israeli tour operatoUSA toll free & ASTA member משדר אף כמות תוצאות נמוכה בהרבה, לתייר האמריקאי חשוב מאוד כי מארגן ה Private tour ה- Family tour או ה Bar Mitzvah tour שלו יספק עבורו מענה אישי, אמין, איכותי, מהיר אך גם כי ישתייך לארגון תיירות בעל סטנדרטים בינלאומיים כ ASTA ורצוי מאוד ישעמיד לרשות לקוחותיו תקשורת חינמית באמצעות קו טלפון USA TOLL FREE LINE 1800

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה