יום רביעי, 17 באוגוסט 2011

מלונות 3 כוכבים באילת





איזור התיירות של העיר אילת כולל מעל 50 בתי מלון, אכסניות ומלוניות. רבים מאלו המגיעים לעיר אילת אינם מעוניינים באירוח יוקרתי בין אם בשל המחיר הגבוה אותו מבקשים מלונות הפאר של העיר אילת ובין אם המדובר במבקשי מקום לינה במסגרת עבודתם והמחפשים לינה ברמה סבירה לאחר יום עבודה בעיר אילת או סביבתה מה שלא מצריך השתכנות בבית מלון מפואר באילת - עיר נופש יקרה בלאו הכי..
מלונות 3 כוכבים באילת עשויים להיות פתרון נהדר גם לחניכי קורסי צלילה, מיטיבי לכת המגיעים לאילת במסגרת הליכה לאורך שביל ישראל, חובבי צפרות המגיעים לפארק הצפרות, משתתפי תחרויות כגון איש הברזל או תריאטלון, משתתפי הספורטיאדה באילת ואף נופשים בתקציב מוגבל.
מלונות 3 כוכבים בעיר אילת הינם די נפוצים, ניתן לשלב לינה במלון 3 כוכבים באילת עם יום סיור בפטרה במחיר מיוחד או לשלב לינה במלון אילתי ברמת 3 כוכבים עם פעילויות מדבר רבות ומגוונות
מלונות 3 כוכבים ראויים לציון הינם:
מלון עדי אילת - מלון חדיש יחסית, מרבית חדרי המלון צופים לנופו עוצר הנשימה של הים האדום, המלון ממוקם ממש ממול ה IMAX של אילת, מרחק פסיעות מקניון מול הים, חוף הים והטיילת, מלון עדי אינו מציע בריכת שחייה אך הינו בחירה מצויינת להלנת אנשי עסקים, אורחים מחו"ל לפני יציאה לטיול של אהלן אולימפוס בע"מ למצרים או לירדן, במקרים בהם מלון עדי מלא ניתן להזמין דרך חברת אהלן אולימפוס בע"מ גם את מלון אדומית הוותיק הממוקם ממש בצמוד למלון עדי, מלון אדומית מציע גם בריכת שחיה ושרות אישי אם כי מדובר במלון וותיק יותר ופחות חדיש. בסמוך למלון אדומית ובסמוך למלון עדי ניתן לרוב למצוא מקום חניה ללא תשלום...
מלון דליה אילת - מלון 3 כוכבים ותיק המציע חדרים בסיסיים. הסוד של מלון דליה הינו מיקום ייחודי מרכזי ביותר, שרות אישי, ברכת שחייה חביבה ומסעדת הפעמון ומסעדת הדודא הידועות כמסעדות נהדרות ולא יקרות הנמצאות ממש במתחם המלון.
במאמר הבא נסקור מלונות נוספים בעיר אילת אותם מציעה חברת אהלן אולימפוס בע"מ באמצעות מרכז ההזמנות האישי - אנושי שלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה