יום שבת, 20 באוגוסט 2011

בין בתי מלון בים המלח בישראל לאלו שבירדן - תמורה, איכות ושרות

בעוד בצידו הישראלי של ים המלח ישנו אזור מלונות הכולל מלונות ישראלים שאינם בהכרח מחוייבים לסטנדרטים מלונאיים בינלאומיים - מה גם שבמדינת ישראל אין פיקוח אודות רמת המלון ע"י משרד התיירות וקיטלוג מלונות לכוכבים, הרי שבצידו הירדני של ים המלח ממוקמים מבחר מלונות פאר יוקרתיים המתאימים לחופשת ספא ונופש ברמה שאינה מוכרת אצלנו.

מלונות ים המלח הירדנים ממוקמים ברצועת חוף טבעית בצפון ים המלח ממש אל מול קומראן בעוד מלונות ים המלח בצד הישראלי ממקומים על גדות בריכת מלח המאיימת להטביעם בשל הצטברות המלח בקרקעיתה, נושא שסוקר רבות בתקשורת במהלך השנים האחרונות.

בין מלונות הפאר שמציעה ירדן השכנה על שפת ים המלח ניתן לציין את קמפינסקי אישטר - מלון 5* דלקס שחדריו הקטנים ביותר מציעים גודל של 40 מ"ר!! במלון אינטרנט אלחוטי חופשי, בריכות שחיה רבות, מיניבר חופשי בחדרים (ממולא פעמיים ביום נכון ליום כתיבת המאמר), מסעדות, ספא ושרות של רשת מלונות קמפינסקי המנהלת מלונות פאר בכל רחבי תבל.

לצידו של מלון הפאר והיוקרה קמפינסקי נמצאים מלונות 5* נפלאים : מובנפיק ים המלח, מריוט ים המלח וגם מלון 4* דלקס נהדר הנקרא DEAD SEA SPA HOTEL, כל המלונות מציעים חוף ים פרטי ושרות ברמה מלונאית בינלאומית גבוהה.

לאחרונה הושלמה בניית מלון HOLIDAY INN DEAD SEA כ-2 ק"מ צפונית למתחם בו ממוקמים מלונות מובנפיק ים המלח, קמפינסקי ים המלח, מריוט ים המלח ודד סי ספא ים המלח בירדן... מלון הולידיי אין ים המלח הינו מלון 5* ברמה נמוכה במעט להערכתי ממלונות הפאר קמפינסקי, מובנפיק ומריוט אך בהחלט מדובר במוצר מלונאי משובח
הגעה למלונות ים המלח בירדן אפשרית לישראלים באמצעות טיסת רויאל ג'ורדניאן לעמאן ומשדה התעופה עמאן העברה למלונות או באמצעות כניסה לירדן באחד ממסופי הגבול מעבר נהר הירדן או מעבר ערבה (יצחק רבין - סמוך לאילת), ניתן להיכנס עם רכב ישראלי בכפוף למגבלות הירדניות והישראליות שרלוי לברר אל מול המכס במעברי הגבול

2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. רק אוסיף ואציין שממש עכשיו יוצא סט חדש של דילים לים המלח שישי שבת, על בסיס כל הקודם זוכה. מדובר על משהו שמתאים למהירי החלטה, אנשים עם לו"ז יחסית דינאמי שמוכנים לסגור מעכשיו לעכשיו במחירים ממש טובים.

    השבמחק