יום שני, 29 באוגוסט 2011

מיסטיקה ללא הפסקה - סופ"ש בלתי נשכח בתל אביב !



רבים מאתנו נעזרים במיסטיקנים, אסטרולוגים, גרפולוגים, מתקשרים, קוראים בקלפים ומה לא ע"מ לקבל ייעוץ והכוונה "מחוץ לקופסא", לרוב הפגישה עם בעלי מקצוע אלו נמשכת כשעה לכל היותר ועולה כמה מאות שקלים..
כמארגני טיולי איכות חשבנו על קונספט שונה, מדוע לא לשלב סופ"ש בעיר תוססת כתל אביב, במיקום מרכזי – מלון גילגל הממוקם ברחוב נס ציונה – ממש פסיעות מחוף הים ומרחוב הירקון יחד עם מפגשים מיסטיקנים מרתקים תחום הנומרולוגיה המונחים ע"י מאיר גושן הכהן – מהנומרולוגים המוכרים יותר בארץ ואף לתבל את המפגשים הקבוצתיים במפגש ייעוץ אישי קצר לכל משתתף?
את סוף השבוע הנומרולוגי בת"א נערוך ב17-19 לנובמבר 2011, חבילת הנופש המתובלת במיסטיקה תתבצע במלון גילגל ותכלול אירוח ע"ב של חצי פנסיון, 3 מפגשים קבוצתיים מאלפים שכל אחד מהם יימשך כשעה וחצי ומפגשון קצר של כ-רבע שעה אחד על אחד עם הנומרולוג הנודע מאיר גושן הכהן.
חבילת סופ"ש נומרולוגי בת"א מוגבלת ללא יותר מ-30 נרשמים, על מנת ליצור הוואי אישי, נעים וממוקד כמתבקש ממוצר תיירותי איכותי.
את סוף השבוע הנומרולוגי מארגנת חברת תיירות הקונספט "אהלן אולימפוס"  הידועה כחברה המקפידה על רמת שרות גבוהה במיוחד מעצם התרכזותה בעיקר בתיירות עסקית, תיירות  אח"מ ותיירות נכנסת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה