יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

הזמנת חופשה זוגית או נופש לקבוצה בעיר אילת


תוכל לסייע  בעניין מלון מומלץ או המלצה על בית מלון טוב באילת ? איזה דיל באילת תוכל להציע למשפחה? איזה מלון באילת מתאים לחופשה רומנטית? תוכל להציע לי חופשה באילת במלון המציע אינטרנט אלחוטי ללא תשלום? תוכל להציע לי דיל לקבוצת צעירים באילת? תוכל לעזור בהמלצה על מלון קרוב לחוף הים באילת? הייתי רוצה לקבל מידע על תכנית בידור במלון 4* באילת? יש לך הצעה אטרקטיבית לחופשה בסוויטה בעיר אילת למשפחה בת 5 נפשות? תוכלי לסייע בארגון ותכנון קבוצת גמלאים לבית המלון שתכלול טיול יום לפטרה?, יש מסעדה כשרה ליד המלון שלי באילת? האם תוכלי להמליץ לי על מסעדה איטלקית בסמוך למרינה באילת? יש לך מושג מהן שעות הפתיחה של המצפה התת ימי? כמה עולה הפלגה של 4 שעות במפרץ אילת? מהן שעות הפתיחה ודמי הכניסה בריף הדולפינים? מאיזה גיל מותר לעשות צלילת הכרות באילת? המלון קרוב לשדה התעופה של אילת? באיזה שעות יש אוטובוס מאילת לתל אביב?
בשאלות מסוג זה נתקל סוכן נסיעות המתמחה בארגון חבילות נופש בעיר אילת מדי יום ביומו. על מנת להשביע את רצון הלקוח ולהעניק שרות איכותי חייב סוכן הנסיעות המקצועי להכיר את המלונות, האתרים, המסעדות בעיר ולדעת לתכנן טיול לקבוצות ולבודדים על הצד הטוב ביותר וכמובן לתת ייעוץ מקצועי, אמין וסבלני
בעיר אילת מלונות ברמות שונות ובמיקומים אטרקטיביים יותר ופחות. מלונות אילת לרוב מחייבים עבור שימוש באינטרנט אך יש יוצאים מהכלל כמו מלון הוליטל סיאסטה הכל כלול (מומלץ למשפחות ולקבוצות גמלאים), מלון קראון פלאזה ומלון לה פלאיה מרשת הוליטל, ישנם מלונות הממוקמים ממש על שפת חוף ימה של אילת כמו מלון מרידיאן אילת, מלון דן אילת, מלון רימונים אילת ואחרים, מלונות המציעים סוויטות ובכך מותאמים היטב למשפחות כמו מלון נובה שמרבית חדריו הינן סוויטות המותאמות ל-5 נפשות, מלון קלאב הוטל אילת וכמובן מלון קלאב אין אילת הממוקם בחופה הדרומי של העיר שמרבית חדריו הינן למעשה דירות 3 חדרים לעד 6 נופשים!
לזוגות בירח דבש ניתן להציע חבילות פינוק במלון קלאב מד אילת, מלון דן אילת שמרבית חדריו צופים לים, מלון הפאר ישרוטל רויאל ביץ' ואחרים.
סוכן נסיעות איכותי המעניק מחיר ישיר ושרות אישי הוא הפתרון הטוב ביותר לחופשה מוצלחת בעיר אילת. לקבוצות גמלאים וקבוצות מכל סוג יכול סוכן נסיעות רציני לארגן חופשה באילת ברמה מושלמת שתכלול את כל התיאומים: הסעות, טיולים, אטרקציות, מורה דרך, טיול לפטרה וכמובן לינה במלון המתאים ביותר לקבוצה









תגובה 1:

  1. אילת מושלמת לנופש לקבוצות - ארגונים, נופש חברה, כנסים וכו'. לפני כחודשיים התארחתי בכנס בבית מלון אילת במסגרת אירוע מדעי, אני ובת זוגי נהננו מאוד - גם מבחינת השירות, האוכל, השפע המוצע - לא מוצאים את זה בכנסים דומים בחו"ל, אני חייב לציין.

    השבמחק