יום שבת, 24 בספטמבר 2016

העברות מעמאן לירושלים דרך מעבר הגבול גשר אלנבי

מעבר הגבול גשר אלנבי או בשמו הירדני מעבר המלך חוסיין ידוע כמעבר גבול בעייתי ומורכב לתייר, המעבר מיועד לבעלי דרכון פלשתינאי ולתיירים ואינו מתיר מעבר ישראלים וירדנים דרכו.  שעות הפעילות של המסוף משתנות לא אחת והגעה ללא תיאומים נכונים לגשר עשויה להסתיים בעגמת נפש של ממש.

מעצם מיקומו האיסטרטגי של המעבר ממש ליד יריחו באמצע הדרך בין עמאן (רבת עמון) בירתה של ירדן לבין ירושלים בירתה של מדינת ישראל, המעבר מהווה נקודת מעבר אסטרטגית לאורחים מחו"ל, תייירים, אנשי עסקים, דיפלומטים ובכלל אוחזי דרכון זר המבקשים להגיע מישראל לירדן.

מעבר הגבול אלנבי מעצם היותו מעבר המיועד בראש ובראשונה לפלסטינים הינו מעבר בעלי נהלי ביטחון קפדניים ונוקשים במיוחד. תהליך המעבר מישראל לירדן כולל תשלום מס גבול (גבוה במיוחד, נכון ל 2016 מדובר בכ-180 ש"ח לאדם), ביקורת דרכונים, נסיעה באוטובוס בין המסופים (שאטל) ואזי בהגעה לירדן ביורוקרטיה מקומית ירדנית.

אנו ממליצים תמיד ללקוחותינו ובפרט לאנשי עסקים, דיפלומטים וכל תייר שזמנו יקר ושאינו חובב ביורוקטיה להזמין דרכינו שרות הסעה DOOR TO DOOR מעמאן לירושלים או להיפך הכולל שרות VIP במעבר הגבול. הזמנה של העברה דרכינו מבטיחה מינימום ביורקרטיה ותיאום מוחלט של השרות המורכב מ-3 ספקים שונים - העברה בצד הישראלי על ידי נהג ורכב ישראלי שאנו בוחרים בקפידה, שרות VIP במעבר הגבול ומהעברה על ידי נהג ורכב ירדני מצדו הירדני של מסוף הגבול למחוז חפצו של האורח בעמאן (בין אם המדובר בבית מלון או בשדה התעופה של עמאן AMM).

דרכינו יוכלו לקוחות עסקיים להזמין גם חדרים בבתי מלון הן בירדן והן בישראל (לרבות בשטחי הרשות הפלסטינית כגון רמאללה, בית לחם, יריחו), טיולים פרטיים או קבוצתיים ומענה מקיף, כולל ואישי לכל צרכיהם בעת השהייה באיזור.

הזמנה בחברה מנוסה כגון אהלן אולימפוס בע"מ החברה בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל וכן בארגון התיירות האמריקאי ASTA ובארגון סוכני הנסיעות של קנדה ACTA מהווה ערובה לשרות ברמה הגבוהה ביותר, לנו מעל 12 שנות נסיון בשרותי תיירות אזורית, צוות מגוון דובר שפות שרותי ואדיב וכיסוי ביטוחי הולם

צוות המומחים של חברת אהלן אולימפוס זמין לטובת לקוחות צפון אמריקאיים בשיחת חינם בטלפון מספר 1-800-942-8046 וכן בדוא"ל או בטלפון +972-8-6347022


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה