יום חמישי, 25 באוגוסט 2016

טיולי יום במגוון שפות - פתרון נהדר לאורחים מחו"ל

בעולם הגלובלי והמודרני של המאה ה-21 למי מאתנו אין אורחים מחו"ל? מי מאתנו לא מזמין או מארח אחת לתקופה עמיתים לעבודה, חברים שפגד בטיול בחו"ל, חברים שלמד עמם בחוץ לארץ , קולגות או בני משפחה התגוררים מעבר לים?

כנראה שמוצר התיירות הטוב והנוח ביותר לאורחים מחוץ לארץ הינו טיולי יום בישראל. טיולי יום בארץ הינם מגוונים ביותר. טיול היום הנפוץ ביותר הינו כמובן טיול יום לירושלים ובית לחם טיול המפגיש את האורחים מחו"ל הן עם ירושלים העתיקה על רובעיה ואתריה הקדושים והן עם כנסית המולד בבית לחם עיר הולדתו של ישו, כמובן שטיול זה אסור על אזרחי מדינת ישראל בשל היותה של בית לחם תחת שליטה פלסטינית אם כי יש לציין כי מדובר בעיר שקטה, בטוחה ורגועה להפליא. הטיול השני במדד הפופולריות שלו הינו טיול יום למצדה וים המלח המפגיש את האורחים שלכם מחו"ל עם ים המלח שהינו פלא בקנה מידה עולמי ועם מצדה (כולל רכבל) אתר מורשת עולמי בעל חשיבות עצומה למורשת היהודית. לצד שני טיולי יום רבי מכר אלו ניתן להציע לאורחים מחו"ל טיול יום לאתרים הקדושים לנצרות בגליל, טיול לקיסריה, עכו ורקש הנקרה ועוד מגוון רחב.

מרבית מטיולי היום מופעלים במתכונת של טיולים בעלי יציאות יומיומית מובטחות מה שמאפשר יתר גמישות וגם הזמנה ממש ביום שלפני היציאה לטיול, מעבר לכך הטיולים יוצאים בחלק מימות השבוע בשפות נוספות לאנגלית כשהבולטות שבהן הן השפות הצרפתית, גרמנית וספרדית.

לטובת לקוחות בעלי בקשות מיוחדות ו/או כאלו המעוניינים לטייל בקבוצה קטנה ניתן כמובן להזמין טיול יום פרטי בארץ, טיולים פרטיים הינם הדרך הטובה, הנוחה, הגמישה והנעימה ביותר לטייל. בטיול פרטי ניתן להתאים במדוייק את המדריך הנכון והרכב הנכון לכל קבוצה קטנה כגדולה, יודגש כי בקבוצות של 8 איש ומעלה מחיר הטיול הפרטי הופך להיות דומה ולעתים אף נמוך יותר ממחיר הטיול בקבוצה, לכן תמיד מומלץ לחייג למומחים בתיירות עסקית ע"מ להתאים לאורח שלכם מחו"ל את הטיול הנכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה